söndag 29 augusti 2010

Skön Söndag



Hejsan alla o skön söndag på er...
Har haft en intesiv vecka...igen
Träningen har kommit igång vilket känns så bra, trivs väldigt bra på nya Arena huset.
Haft två säljare i butiken vilket alltid är trevligt men också tröttande då hjärnan måste gå på högvarv för att välja rätt.
Har nu köpt in kläder från Zay !
De är skitsnygga kläder från storlek 42/44 och uppåt.
Passar så bra med de övriga kläderna i butiken.

Lite nytt på inrednings avd har också börjat strömma in
Eftersom jag missader formex i höst pga min cykel olycka
har jag fått gjort beställningar på nätet, funkar ju oxå men
formex är formex och alla showrooms tokladdar en med inspiration.

Höga glasburkar med tättslutande lock endast 59 kr!!!



Klistra på en etikett med vad burken innehåller, 20 kr
Vips så har ni en vacker burk med fin text på för 79 riksdaler :)

Ett nytt klädmärke på Krusidull är
Du & Jag
Här en tunika, detta är baksidan där man ser deras logga
som är en fin detalj på kläderna
Ärmlös klänning med tryck i grått på ryggen
Ett linne som finns i beige och svart och
den underbara ponchon över... så fint tillsammans.


Hösten strumpor fr container har anlänt.


Höstjacka från Du & Jag
Knapparna ärhjärtan , logga på ryggen, fint foder
Skärp som man kan knyta som rosett, fin krage..
ja många fina detaljer har den.
Har inte köpt in så många så först till kvarn gäller ;)
Nu ska Krusidullan ha en skön söndag med städ o tvätt.
Skogen med vovvarna och avslutas med ett danspass
på Arena huset.
Skön söndag på er
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar