måndag 16 augusti 2010

Underbar bäst ljuvlig



Ja när man ser så jävlig ut som jag gör just nu så vill man ju inte gärna gå ut.
Så då kan man väl blogga en gång till idag eller?

Denna underbara bok finns nu i butiken.
Av alla inrednings böcker som pluppat upp de sista åren, är detta min klara favorit.
Helt enkelt så ljuvlig.
Ett måste för oss inredningstokiga kan jag lova.



Detta våningsbord är snaart klart och på väg till butiken.
Även de åttkantiga bordet som de står på är snart klart+ ett
runt rumsbord med lejontassar, bord frossa med andra ord!!!!



Min gulliga kompis håller på att göra om hemma och
ville ha tips om hur hon skulle möblera hallen.
Jag föreslog en korgstol fr artwood men de är ju inte så plånboksvänliga.
Hittade en korgstol på blocket åt henne för 100 spänn!!!
Lite vit färg o skitsnygg blev den.

Nu får det vara nog för idag, måste smörja in mina sår i ansiktet.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar