måndag 16 augusti 2010

Kräftor är farliga djur.



Ja det har verkligen varit en händelserik helg må jag lova!
Typ så här ser jag ut efter den!!! gissa om det gör ont ont mycket ont.



Min son fyllde 18 år och skulle ha några kompisar hemma
på lite förfest. Jag var bjuden på kräftskiva hos Anna som också
jobbar som instruktör



Det var verkligen en kul fest, singstar tävling
hela natten lång.. hm tävlingsmänniskor var vi nog allihopa.



En o annan hutt gick väl i. Jag var duktig o höll mig till vin, har ju en förmåga att bli så sjuk
dagen efter, vilket skulle passa mindre bra då det var släktkalas för 18 åringen dagen efter.

Goa glada pinglor på festen.


Kvällens värdinna.
Ja vad hände då med Krusidullan??
Jo!
På vägen hem cyklade jag omkull o de med besked!
Ska nog vara vääldigt glad att det gick så pass bra som det gjorde.
Har ju sett en o annan cykelolycka genom åren på akuten med inte samma utgång.
Ser dock för jävlig ut och valde bort formexmässan och modeveckan..snyft.
Men det blir nog jul hos butik Krusidull ändå.. lita på det.
Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Fy då! Jag trodde det var dillen som var farlig. Bäst att passa sig för kräftor också. Tur i oturen att du inte hamnade på akuten i alla fall.
    Krya på dig!
    Fräknis

    SvaraRadera