onsdag 21 juli 2010

Tips mottages



Som ni vet så har jag ju inte så mkt ledighet i sommar, men plötsligt händer det!
Då skulle jag vilja åka på lite äventyr inom en rimlig radie fr Fagersta.
Har ni några tips på trevliga mysiga fina ställen där jag kan låtsas ha semester, så berätta dem för mig.

Ett härta av rosa rosor finns i butiken.



Dessa lagom stora resväskor passar på min kommande tripp....
Undrar vad det ska stå på adress etiketten...


Köpte en fin blomma i en sån där ful ful plast ampel.
Gjorde dock om den lite med nya hänganordningar som jag klädde i tyg.
Satt sen på små kristall prismor,,, syns ju inte med fint blev det.
Den pryder nu min trapp här hemma.



En tallrikshylla behöver ju inte innehålla tallrikar.
Här med plåtburkar små glasflaskor o några brickor.

En dag kvar på sjukhuset denna vecka, skönt skönt, det är en tuff miljö,
med många som är akut sjuka.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar