lördag 17 juli 2010

Semester.... eller



Vet ni jag är ledig i två!!! dagar på raken.
Är nog enda gången på denna sommar som det infaller.
Fast nu var jag ju på lite födelsedagskalas igår och pannvärken följer
mig trofast idag.... så tja det blir inte så mycket gjort... kanske meningen???



Eftersom mitt liv kretsar runt jobb så blir det ju lite butiksbilder.
Dessa lyktor i sin enkelhet gillar jag,, ser ni att det står carpe diem
på glaset. De är så fina med höga vita blockljus i.



Zink är ju en annan favorit, denna höga urna med fina
handtag finns der två kvar av.



Snygga tvättmedelsburkar.



Ett fint rumsbord 1200 kr .
Här små regnar det och varning för åska är utfärdat.
Trist tycker en som inte träffat på solen än.
Men inser att naturen vill ha lite blött.
Tar nog en liten soffvila nu, så kanske man orkar vara uppe
längre än till åtta ikväll.
Its a hard life for Krusidullan this summer :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar