torsdag 1 juli 2010

Farsoten



Så här ser det ofta ut hemma hos mig, en hoper möbler
grundmålade ihoptravade i väntan på fortsatt behandling.
Önskar verkligen iband att tiden inte gick så fort och det stämmer verkligen att den gör det när man har trevligt och det har jag ju när jag målar... och när jag är i butiken... och när jag är sjuksyrra...och när jag sitter på spinningcykeln.....

Hittade detta gamla kort och fick en flashback till midsommar 1990
Jag och min man ( fd idag) följe med våra goa vänner på deras ettåriga bröllopsresa till Kos.
Så sjukt kul semester har jag aldrig haft....hoppas jag aldrig blir senil o glömmer den.


Våran båthamn här i stada.


Och nu till farsoten!!!!
Så där brukar det ju oftast se ut bara på min gård.
Jag är verkligen familjen Taikon i vårat kvarter.
Men nu har farsoten spridit sig!!! Grannarna målar om trädgårdsmöblerna!!!!
Så skönt med gemenskap!!!!!
Det var allt för idag.
Gulligull
fr
Krusidull

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig blogg du har! Superfin med humor - I like! Visst är det roligt med minnen, men ibland också pinsamt, hihi. Tiden går verkligen fort, gäller att passa på att njuta av det som hinns med och stressa mindre.

    Ha en skön helg!!

    Kramizar aka

    SvaraRadera
  2. Gillar din blogg! Blev inspirerad att måla om min gröna rottingfåtölj när jag såg din hög med målade möbler. Får se om jag tar mig tid.
    Ha en skön helg!
    Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Tänk att det sprider så över häcken:) Ser ut som om du har många projekt att göra klart, men allt får väl ta sin tid.
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera