söndag 11 juli 2010

Det lyser så fint


Ja då har ännu en helg passerat. Usch jag tycker tiden går för fort!!
Har så få stunder jag kan ta tillvara på sommaren.
Har jobbat hela helgen men han med ett besök på vår otroligt härliga
hamnkrog. Vad gjorde vi innan den fanns???
Hade riktigt mysigt med allsång och mycket trevligt sällskap ;)

Har inte svikit penseln denna helg, några av de alster som är under bearbetning.



Farfar var här och hjälpte mig få upp en "kristallkrona" på
altanen.
Blev så fint sken, nu vill jag hinna sitta o njuta lite oxå.



Dessa enkla vackra krukor finns i tre storlekar.
Billiga dessutom, så fina på altanen tycker jag.




Fina emaljskyltar till kryddlandet


Lampfot, vit urna som finns i en större storlek oxå.
Söt vit blomkrans.


Hattaskar, kuddfodral, klocka med rosor.
Ljuslykta i form av ett dass... cool
Hjärtkrans av rosa rosor.

Magnolia kvistar med belysning....
Ja det har kommit in en hel del på
Krusidull.


Fina handgjorda väggbonader.
Finns i olika storlekar och man kan tom få välja text själv.
Nu lär jag ut o vattna för de regn som kom var alldeles för lite.
Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Så mysigt det ser ut på altanen. Kan tänka mig att du kan mysa ordentligt där. Hoppas att allt har löst sig med allt som du skrev om tidigare. Mycket fint har du i alla fall i butiken.
    Kram Ullis

    SvaraRadera