söndag 23 maj 2010

Hänryckningenstid och underklänning...


Känslan av att det varit pingt i helgen tycker jag har tappat en hel del av
tjusningen sen annadagpingst inte längre är röd.. vad tycker ni?
Detta brudpar har iaf valt denna helg för sitt bröllop, i rondellen in till Avesta.
Kul idè tycker jag, det var i denna rondell häxan satt i till påsk.

När man har butik träffar man på så många härliga människor.
Denna glada tjej är en av dem, För dagen iklädd en fin Odd molly
och denna underbara sjal som jag hoppas finns i butiken inom kort.

Så vacker är den.


Här har vi hennes kompis, de är så supermysiga båda två.
Denna underklänning har hon köpt hos mig.

Så snygg och användbar.
Kolla vad fiffigt hon gjort med sina calou.
Helt enkelt bytit snörena i dem, även dessa rosa band
fr Krusidull... hihi

Här ser ni underklänningen i grått med vit spets
Ser ni den fina bonaden i fönstret.

Här är en närbild.
Ännu en trevlig kund som tillverkat denna.
Tagit in denna på prov och den blev såld på en gång.
Nu stundar en ny vecka med mycket att fixa då det är festival till
helgen.
Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Kul med trevligt besök i butiken. Sjalen var jättefin. skulle verkligen vara kul att göra ett besök hos dig.

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. men herregud jag tror jag smäller av vilken underbar sjal, du måste säga till när du får in den får då får minsann min mamma köpa med sig den till mig =D
    ha det underbart och må så gott
    kram erica

    SvaraRadera