söndag 2 maj 2010

Ny medlem i familjen



Hej
Har ni haft en skön helg?
Själv har jag tagit det lugnt. Med en tonårsdotter på vift i valborgsfirandet
får man hålla sig både hemma och nykter, vilket absolut inte gör ngt.
Självklart har jag slipat och målat en del på "leksandsstolarna" som är mitt projekt just nu.
Gjorde oxå klart vitrinskåpet jag ska i köket, nu väntar jag bara på hjälp att få upp det på väggen.
Tog sen min bensinslukande gamla vapendragare o for till kärleken.
God mat, körslaget och mys i soffan, me like, fast jag ville team Picasso skulle vinna.

Hämtat den nya familemedlemmen idag, direkt från Ica till mig.... äntligen
har jag ett par röda högklackade träskor. vi kommer trivas bra ihop.

Ha nu en skön söndag
Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Hej! Jag hittade pallkragar på Lantmännen och det fanns tom flera färger att välja på!!! Så nu har jag 6 st i trädgården! Coola dojor, jag vill ha ett par svarta liknande som jag såg i en affär en gång... fast utan rem runt hälen och så var dom lite mocka aktiga och mer fransiga. Skitsnygga och så köpte jag dom inte.....suck kram vivi soltorp

    SvaraRadera