måndag 10 maj 2010

Många strängar på lyran idag


Idag har jag gjort ngt som var väldigt längesen!!
Jag har jobbat som sjuksköterska!!!!!!!
Nåväl gick bredvid en annan syrra för att kolla in jobbet, dessutom var det en hjärtsviktsavd,
vilket inte är så bekant för en gammal kirurg syrra.
Tyckte dock det fick bra och kommer nog jobba lite extra där.


Min söta underbara tonåring konfirmerades i söndags.
De har under året bildat ett band i konfirmationsgruppen och
nu uppträdde de i kyrkan.... ACDC!!! sant det var hårdrock de bjöd på.
Succe blev det oxå, hela kyrkan applåderade med... häftigt kan jag lova.



Självklart blir det lite butiksbilder oxå.




Lite rött tema just nu, söta prickiga nessesärer
för sommar trippen finns nu i butiken.
I morgon är det en alldeles vanlig dag på Krusidull igen
skönt o tryggt.
Gulligull
fr
Syster Lycklig

1 kommentar:

  1. Fullt upp här ser jag. Mellansonen ville inte alls konfirmera sig så det blev annat i helgen än att gå på det. Så gulligt gjort av dina barn att fixa till det så där.

    Ha en bra helg!
    kram Ullis

    SvaraRadera