torsdag 3 juni 2010

Bröllop ..... igen



Sorry att det var ett tag sen ngt inlägg blev gjort, men strängarna
på lyran ÄR MÅNGA just nu.
Fast jag gör ju bara sånt jag gillar så för min del helt ok tillvaro.
Mycket nytt har kommit in ( och en del redan sålt slut)till butiken och jag glömmer kameran varje dag. Skärpning utlovas.
Tänkte tipsa lite på bröllopspresent om ni har turen att få deltaga på ett sådant.
Typ 4 bröllop och 1 begravning filmen ni vet, för min del är det nog mer 4 begravningar och 1 bröllop kvoten som gäller.
Nu till tipset på present......
Varför inte ett väggord med brudparets namn och datum
Kan det bli fiffigare och lite annorlunda, jag skulle vilja ha det om jag hade turen att få gifta mig igen.....
Dessa eller om ni har ngn egen idè kan ni beställa det hos butik Krusidull.
Nu måste jag hasta la vista
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar