måndag 21 juni 2010

Long time ago....



Oj vad långt det har blivit mellan inläggen... men Krusidullan
har verkligen många järn i elden just nu.
Trött är hon oxå vilket hänger ihop med alla järnen.
Igår tog hon en rejäl sovmorgon, hon vaknade först kl 1!!!!
De har inte hänt se hon levde partyliv och hängde på krogar o fester, nu har hon visst nya nöjen som tydligen genererar samma sovvanor.


Titta vilket fint ornament i vitmålat järn, tillsammans med en ljusslinga
med fjärilar.



Har köpt in så fina handgjorda väskor, passar så otroligt bra till den romantiska stilen.
Ingen är den andra lik och jag vill ha dem alla!



Ett mindre bord med snygga ben, målat helvitt, no shabby!



Ett runt bord med hylla under också det med snygga ben.
Har textat "För kärlekens skull" på underkanten.



Tror rubriken på detta inlägg skulle ha varit bord, för här
kommer nästa bord jag håller på med.
Ett rumsbord denna gång även det med fina ben och lejontassar.



Ni har sett detta förr
Men jag gillar verkligen min fusk fönstervägg, ser ni det fina ornamentet.
Mina sköna däckstolar där jag slappar så fort tilfälle ges, gärna med ett glas
fräscht vitt vin och mycket jordgubbar.
Idag ska jag jobba som sjuksköterska på Fagersta Lasarett eller Mitt hjärta som det nu heter.
Ingen risk för något nytt avsnitt i vita serien, då klädseln är svart!!! sant så sant och för en gammal syster som jag så är det väldigt konstigt.
Men det är ju inte utsidan som räknas......
Ha en underbar solig dag Sverige
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar