måndag 14 december 2009

Vintage bilder


Hej på er..
Idag har det snöat, blir så glad, gillar verkligen snö och vinter.
Blir liksom lugn av det.

Som ni redan vet så gillar jag ju gamla saker, just nu har
jag snöat in ( fyndig va!!) på gamla kort.


Denna söta lilla tavla ropade jag in på auktion i somras.
Bor på min spiselkrans.
Nu ska jag tvätta vä tassen känner jag. Råkade ta av mig tofflan
och odören är ej god.
Råkade sätta tassen i sopor som hade läckt ur påsen, jo jag har tvättat den en gång!
Men det var väl djävulen själv som bodde där som det luktar.

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Fina bilder, tycker också jättemycket om dom, har nu läst hela din blogg från början till slut och kommer att följa den, tycker du verkar vara en helmysig tjej med samma känsla för dessa fina saker som jag själv också tycker så mycket om, kommer säkert och hälsar på dig igen när jag kan, må så gott, kram bettan

    SvaraRadera