fredag 25 december 2009

Jul i Seattle


Ja då var självaste julaftonen över. Den blev lite speciell i år.
Först var det på med jobbarbrallorna och iväg och fixa en möbel som skulle levereras
på själva julafton.
Sen en liten bilfärd, men vem åker inte bil på julafton! jo tomten då förstås, han har ju sina renar han. Jul middag hos mamma på serviceboendet, En ny erfarenhet! eller det skiljer väl sig inte så mkt, förutom att mamma och jag somnade i soffan under Kalle Anka och blev väckta av hemtjänsten!!
Nästa anhalt!! Gröt hos Farfar o Inger...gott gott, gillar verkligen risgrynsgröt.
Sen det jobbigaste.... Till Arlanda vi for mitt i natta, min älskade stor ponke for till
USA Seattle, för att hälsa på sin flickvän


Ja det spelar nog ingen roll hur stor det blir, mamma som oroar sig är man nog alltid.
Sen var det bil hem och jag var så sjukt trött, fick stanna o mikro sova fyra ggr, inge piggare för det, utan var nära snö kanten x antal ggr. Välbehållen hemma kl 8 på juldagsmorgon stöp jag i säng.
Nu är det juldagen och jag har nyss vaknat!!!
Den inplanerade utekvällen får frysa inne, nu blir det en lång promenad istället.

Ha en fin kväll alla härliga medmänniskor

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar