onsdag 9 december 2009

Slut på batteri


Hej på er alla!!
Har haft några dagar av ledighet,,, nåja hemma iaf, min dotter är sjuk och trots hennes 14 år
var hon inte i skick att vara själv.
Jag behövde nog denna " ledighet" oxå, då jag varit så rejält sliten sista tiden.
Så inte bara kamerans batteri är slut utan även mitt.
Har hunnit pyssla lite hemma vilket var sjukt längesen, men det var fortf lika kul, även om jag är en mästare på att röra till överallt innan jag är klar och tid tar det oxå!
Har ju självklart fotat lite.... nu blev ni nyfikna va?
Lugn!!! bilder kommer när batteriet är laddat, kamerans alltså, mitt tar liite längre tid att ladda upp ( beror på att mitt är så gammalt och trögt)

Visst är det konstigt att man drabbas av "vill ha sjukan" när man absolut är pank och inte har råd. Hur botas den? Inget vi fick lära oss på sjuksköterseskolan iaf.
Dessa stövlar vill jag verkligen ha! Tomten du läser väl min blogg?

Nu ska jag trots den sena timmen äta hallon och grädde, har ju haft spinning idag och av erfarenhet bör jag äta innan nattidags för att inte vakna med pannvärk.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar