tisdag 21 april 2009

Tisdag



Tisdagar har nästan blivit en ny favvo dag.
Upp i ottan
Hittade osten framme på köksbordet.



Min frukost, ser likadan ut de flesta mornar(snål jag var på hallonen idag)


Lämnar slottet 06,30,,, bye bye


Mitt vita gamla slagskepp som tar mig ut på de sju haven.


En sväng förbi parfymboden......


Frukost till slagskeppet.


Ännu ett hårt träningspass genomfört, min PT har
nog en karriär inom de militära om hon vill.
Min mysstund i bastun fastnade ej på bild, så den är min alldeles egna
relax stund på tisdagar.


På vägen hem var denna fru ute och gick mitt på cityringen.
Hon hade gubben med sig men ni vet ju hur det är med män..
Man får ju alltid vänta på dem.


Varje kvinnas drömbutik, jag tom valde denna shop idag.
Inget annat öppet i denna arla morgonstund, och shoppa måste man ju.

Detta var 1/3 del av ännu en bra tisdag.
Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. Vilken duktig ost som kan skriva =) tack snälla duuu för dina fina ord inne hos mig!!! blir såååå glaaaad... Jag har klappat mig på axlen från dig =)

    Önskar en solig helg till dig med mycket värme kram j

    SvaraRadera