onsdag 8 april 2009

Real friends


För vissa av oss är livet allt för tufft allt för ofta.
Så tycker jag att det är för min vän LILLA L.
Jag hade en granne en gång som sa...
Man får de man klarar av!!! kanske är det så
för hon lyckas alltid ta sig upp och hon klarar av allt.
Hon har en stor portion humor och det tror jag hjälper en många gånger i livet.

Så LILLA L det fixar sig denna gång oxå, jag finns för dig nu och alltid.
Sen har vi bara roligheterna kvar eller hur vännen?



Denna varelse eller ok då kille med snygg kropp
sprang vi på inne på åhlens i Stockholm.
Min dotter var ju snabbt framme med kameran.
Snacka om anonym på jobbet.

Idag har det regnat i massor, gör inget för i morgon börjar påsken och det ska bli kanon
väder.
Har jag sagt att jag tycker om att få påskägg....

Då jag inte sov ngt natten till idag så
är det bäst jag hoppar i snarklådan nu medans jag gäspar.

Natti natti
fr
Krusidull

3 kommentarer:

  1. Joodu...nyfiken får du nog vara ett tag till =))Vill inte säga för mycket heller ifall det inte blir av,och nej jag är inte gravid som alla tror =)).Ps mina cigg är mitt liv,tyvärr.....så dom får hänga med ett tag till.KRAM

    SvaraRadera
  2. Glad Påsk till dig och din familj önskar Dadda

    SvaraRadera
  3. Hoppas att allt är bra med dig. Var ett tag sedan jag hade tid att titta in här.

    Ha en skön påsk!
    Kram Ullis

    SvaraRadera