söndag 5 april 2009



Jaha då är denna helgen till ända.
Tycker den varit så skön, kollade lite film o myste i soffan på fredan.
Jobbade på lördagen, solen sken och mkt folk i butiken.
Fikade ute med min smula på eftermiddan, och en långpromenad med vovvarna
som förresten är nyklippta och ser så annorlunda ut, dessutom betalat 600 spänn
för att få dem se så eländiga ut.
Söndagen pysslade jag hemma, skulle varit på däckbyte men blev inget.
Sen som vanligt på söndagarna ett härligt spinningpass.. i love it.
Har bestämt mig för att cykla tjej vättern i år, kul att ha ett mål med träningen.
Är det någon som vill haka på?

Visar lite bilder på mitt sovrum idag



Dottern och jag böt ju rum för ett tag sen, jag var ju lite emot det men nu
tycker jag det är perfekt.
Stjärnorna över fönstret ocg gardinstången ska hon dock få tillbaka
vill inte ha...


En nyklippt Lotus


Här är mitt hall fönster på övervåningen
Lampkjolen finns i butiken nu.
Sov nu så gott
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar