onsdag 5 december 2012

Sälj sälj sälj


Fönsterbåge med hönsnät, jag har haft den som anslagstavla, vita klädnypor medfäler
200 kr



Virkade broscher
Sätt på mössan eller sjalen...
20 kr


Nalle Puh o gänget
Dessa är handtag och jag har haft dem på en barn byrå.
Såå fina
50 kr


Zink kruka med handtag och text
Fin med en liten julgran och till sommaren med  en pelargon
30 kr


Zink hjärta
10 kr


WC hjärta
10 kr


Gammal dockvagn


Som tidiningskorg, ha plädar i eller kanske en massa blommor.
Har en spricka på kortsidan
150 kr
SÅLD

Har nu jobbat fyra dagar på nya jobbet och är sååå himla trött .
Har ju inte lyckats vända på dygnet så jag är i princip vaken dygnet runt just nu.
Nu är jag så trött o skulle verkligen kunna somna nuuu, men klockan är halv sex o misstänker att jag inte sover hela natten om jag sluter mina blå nu.
Ett arbetspass till sen är jag ledig i tre dagar... Nice 

KRAM
MISS M

2 kommentarer:

  1. Hej M!
    Jag vill köpa "fönstret" av dig om det fortfarande finns kvar?! Du kan ta med det till jobbet så får du pengar utav min mamma. Hör gärna av dig till mig på 070-265 87 49. MVH Jenny (Dotter till Eva Andersson på avd 1)

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny
    Fixar det, tar med det på måndag, tack ska du ha.
    Mvh
    KRUSIDULLAN

    SvaraRadera