måndag 31 december 2012

Ont de gör ont...


Oj så nära det var att jag fick åka hit inatt!!!!
Efter att haft småont i magen hela dagen igår, vaknade jag inatt o hade så fruktansvärt ont i magen.
Jäklar i havet
Kallsvettig svårt o andas och trodde någon höll på o slita ut mina organ.
Kunde bara ligga helt still för annars skar det som knivar.
Skrek på sonen som fick komma med husets medicin låda.
Diagnostiserade och ordinerade lite åt mig själv och vaknade nu mitt på dagen med en lite mindre ont mage.

Undrar vad livet ville tala om för mig inatt!!! som jag inte ska ha med mig in i nästa år

Gott nytt år till er 
KRAM
MISS
M

2 kommentarer:

  1. Men fy vad otäckt! Hoppas att du mår bättre nu. Önskar dig ett gott nytt år! ☆

    Kraam
    Ina

    SvaraRadera
  2. Hej Ina .. har fortf ont men duperar det med Ipren... men det blir nog ett dr besök om det inte ger sig
    Gott nytt år till dig med
    Kram
    Monica

    SvaraRadera