söndag 2 december 2012

Brrrr.....


Jaha då var första jobbhelgen på nya jobbet avklarad.
Den var lugn.... rådde magsjuka på avdelningen så det var intagningsstopp.


Kommer trivas där, de känner jag... 


Ja vad har hänt mer än jobb då?
Hade ordnat hundvakt fr kl 06 i morse.. som inte var hemma när jag kom.... grrr ... ja det löste sig tack vare sonen o flickvän som ställde upp.
Efter jobbet skulle jag till mor i grannkommunen o fixa lite adventspyssel till henne.
 Tja bilen gick sönder halvvägs ,i 20 minusgrade!!! höll på att frysa ihjäl innan hjälp kom.
Likt en piggelin ja inte till färgen men fryshetsgrad  kom jag hem till slut.    


Nu hoppas jag få sova ordentligt inatt, köpte båda kvällstidningsbilasgorna, är ju freak på dessa tidningar och hoppas de får mig o komma till ro, så jag 
lugn o fin kan försöka få bilen lagad i morgon.

KRAM
MISS M 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar