tisdag 14 juni 2011

Skåpet



Mitt älskade gamla skåp kan inte följa med till Karlberg pga takhöjden :(
Det är slitet o dant men fyller sin funktion mer än väl. Gissa om det slukar massor av bra o ha saker, fast i mitt fall var det porslin.
För 2000 kr blir de ditt!
Såld!!



Man blir lite kluven o rådvill när man flyttar två
ställen samtidigt. Hoppas idag komma iväg till auktionsfirman med saker jag vill bli av med. Är ju bara så svårt o få till det med tider när man jobbar till kl 6 och de stänger kl 7 !! Inser nu i skrivande stund att den ekvationen inte går ihop.




Sen går det ju inte att låta bli at fantisera om
nya butikens utseende.



Blir inriktning sommar på sortimentet.
För att sen följa årstiderna som de kommer.




Möjligheterna är ju oändliga och miljön
fantastisk. Vilken bra combo.

Har ni några önskemål på märken/varor ni skulle vilja se på
"nya Krusidull" så skriv ett inlägg o tipsa mig.

Nu är det dax att dra igång sig själv, kör en röd outfit idag.

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Möjligen sugen på trasmattor???
    http://www.andraandan.blogspot.com
    Bara ett tips??
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Här var det rosigt och tjusigt! Jag litar på din smak så du kommer nog ta hem en massa fina saker. Men en vägbeskrvning behöver jag så jag hittar till din nyöppning. Tre små gummor kommer komma och hälsa på dig!
    Kram

    SvaraRadera