onsdag 8 juni 2011

Möbelrea


Detta shabby skåp med hönsnät på dörren, rea jag ut nu.
Förr 2400kr. Nu 1600.


Från Ikea, skåpet liatorp som jag haft som butiksinredning.
Får inte plats på nya butiken säljer det därför för 1500 kr.

Idag är det flyttbestyr och student fix, ingen bra combo!
Här ser ju ut som en tromb slagit ner. Vi röjde vinden igår där alla barnens leksaker
förvarats, en nostalgi tripp bland thunderbirds barbie bamse pippi bratsdockor en o herrans massa lego(måste varit dit alla pengar gick.. hm jag som trodde det var på pinnlampor)
Så nu får vi försöka styla lite i röran o göra fint till studentfest.

Vi hörs nog av ikväll igen, är ju studentbal ikväll, dock ska inte min grabb deltaga, så synd tycker jag men vår goa Julia och sonens flickväns syster Ida måste vi ju titta på.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar