fredag 17 juni 2011

Matbord till salu



..................................Hej på er............................................

Igår fick jag flytthjälp av min Johan och hans Lisa.
Fast Johan fastanade lite i leksakshögen och speciellt vid
alla olika sorters hästar som fanns i förrådet. Hm... Johan
att du inte berättade under din uppväxt att du egentligen var ridsport och
inte hockey du ville satsa på.



Säljer nu mitt matsalsbord med 5 stolar !! Den sjätte är
tyvärr bortsprungen.
Bordet kan växa, här för 4 pers.



Här får 6 pers plats



Här kan man sitta måånga.
Det är dock två sprickor i bordskivan, de har varit där sen vi fick det
och påverkar inte stabiliteten.
Jag hade tänkt måla det vitt men ni vet min brist på tid, så jag har haft
stolarna klädda med stolkjolar i vitt och det gjorde sig skitsnyggt
till den mörka skivan.
Men nu ska jag leva lmed lite mindre yta så då får det ej följa med
så det blir ditt för endast 800 kr

Ja nu börjar dagarna i denna kommun lida mot sitt slut.
Inte för att jag flyttar långt men byter ju en massa invanda mönster.
Var handlar man, vilken pizzeria är bäst, har de ngn bank?
Fast det är ju bara bagateller men kul ändå med ny jord under tårna.

Nu är det mötesdax sen flytt igen då.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar