söndag 28 februari 2010

Har jag konverterat



Nu har jag gjort det igen!
Flyttat alltså... Fullt ös har det varit sen kl 6 i torsdags kväll då jag stängde butiken.
Johan , Lisa , Lena , Mikael o jag packade ihop hela butiken, och fredag o lördag körde vi i skyttetrafik till Avesta.
Nu är det bara att bygga butik igen....
Känner mig trots öm rygg o stumma ben otroligt peppad inför nya butiken.
Har tom hunnit vara uppe i Borlänge och fått koppla av med god mat, vin och kärlek.
Hittade denna otroligt fina matta på Matts mattor i Borlänge!
Skulle passa väldigt bra i grått o vitt i mitt kök.... vill ha begäret är aktivierat!!
Hm... är det ngn speciell orsak tro att allt med Dalarna helt plötsligt känns såå bra
eller är det mitt rätta jag som tittar fram?

Skön söndag till er alla
gulligull
fr
Krusidull

6 kommentarer:

  1. Ja nu tar du en liten vilopaus och kommer till Ludvika och hälsar på mig under veckan! Jag skulle behöva en dos av Krusidullan känner jag! :)

    Vad duktig du är med flytten, jag är övertygad om att Avesta jublar när du slår upp portarna!

    Kramar Karin

    SvaraRadera
  2. Så kul att det gått så bra att flytta. Ser verkligen fram emot bilder från nya butiken. Klart att Dalarna är något speciellt, kan inte förstå att du insett det först nu;)

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  3. Välkommen till AVESTA!! :-)
    Malin

    SvaraRadera
  4. Hjälp vilken dag..men låter som en vanlig dag i ditt, sköt om dig och massor med lyckönskmingar kram Marie

    SvaraRadera
  5. Men nu blir jag glad...:)du är så välkommen! /Mia

    SvaraRadera