torsdag 4 mars 2010

Jag kräääks



Plötsligt händer det!

Mitt allt jobb med att få upp reglar o plankor på väggarna
får jag plötsligt ont i magen...får rusa in på toa o spy...
Inser snart att vi får lägga ner arbetet för dagen, jag vill hem.
Tur Peter o Carina som hjälper mig så oerhört mkt, har förståelse

På väg hem över skogarna fick jag stanna tre ggr för o spy... isch inge vatten
inget papper, ni vet hur det känns i snoken när man spytt.
Fick tvätta av mig i snön.

Nu har jag haft en natt med detta elände o endast sovit korta snuttar.
Om det berodde på stress eller ngn dålig mat har jag ingen aning om
Och skiit samma! Nu har det varit lugn sen halv fyra .. snälla låt det förbli så.

Kram fr en schleten
Krusidulla


5 kommentarer:

  1. Låter inget vidare. Krya på dig :)
    Kram /anneli

    SvaraRadera
  2. Usch och fy! Ta hand om dig och hoppas du blir frisk snabbt! Kramar Karin

    SvaraRadera
  3. Stackare.....Avesta s vinterkräksjuk e din diagnos,
    kan nog praktisera som syrra .hihi
    Sköt om dig nu.
    KRAM KRAM
    Din butik bli klock ren i plushuset.

    SvaraRadera
  4. Låter som vinterkräksjukan. Hoppas att du mår bättre.
    Ha en skön helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  5. Hejsan!
    Funderade lite på om du är intresserad utav att sälja lite kuddar och kort i Chabby chic stilen? Ja i butiken alltså? :)

    SvaraRadera