fredag 12 februari 2010

Knätofslandet



Hejsan alla goa blogg vänner!
Äntligen fredag o dax för fredags mys...
Jag drar till knätofslandet för att fira
en hel helg i alla hjärtans dag tema.... så mysigt ska det bli.
Ps... jag trivs väldigt bra däruppe... men det kanske ni redan gissat... hi hi

När man är så här tokkär som jag blivit så lyssnar man extra mycket på låttexter.
Nu är ju redan musik en stor del av mitt liv och alltid varit.
Just nu har jag fastnat för Mariah Carey:s tolkning av Foreigners hit
" Iwanna know what love is"
Den får det bli på bilstereon på min väg till knätofslandet idag
Kommer sjunga väldigt högt kan jag lova.

Ta nu hand om er och era nära o kära och fira alla hjärtans helg ni med.
Vi hörs på söndag och då hoppas jag kunna släppa bomben om vart butik
Krusidull flyttar.

Gulligull fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Så kul att du tillbringar helgen i vårt härliga landskap. Antar att det är kärleken som drar dig hit. Så fint det blev på bloggen. Nu är jag nyfiken vart din butik hamnar.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Jaså minsann?

    Har hon gått och kärat ner sig i en dalmas? Alldeles riktigt :-).
    Grattis är ju på sin plats också :-).

    Du kom inte förbi vid butiken???
    Däremot så hade jag samma dag 2 kunder till dig hos mig ifrån Fagersta.

    De berättade att du skulle flytta butiken till Avesta vilket de tyckte var mycket synd.
    Jag bad dem hälsa till dig.

    Om du åker något mer till Dalaland så kan du väl försöka svänga förbi nästa gång så jag får höra lite om vad som hänt...både med butiken och kanske kärleken ;-).

    En extra kram på dig idag.
    Melinda

    SvaraRadera