tisdag 30 juni 2009

Svalt



Brukar ju inte va svårt o locka in mig i affärer men idag fanns det en annan anledning
än shop o hollic begäret som skulle tillfredsställas.
Nämligen kokhett ute !!!!
Har man redan suttit inne i de kokheta klassrummet och ska vandra St Eriksgatan hem så formligen dröp det svett om mig.
Såg nog ut som jag var nära döden, blek o alldeles blöt på kroppen.
Men
Då fanns Åhlens....sicken tur, de har ju Air condition.
Hittade dessa rosa rutiga lampskärmar o kunde inte stå emot.(står ju emot allt socker så begäret
tar sig väl i andra uttryck eller)
Just foling my self.
Men de kommer ju bli så söta i mitt köksfönster med den nya gardinen.



Två mer medvetna inköp var dessa böcker.
Igår var Dr Dahlqvist och föreläste hos oss.
En på etablissemanget arg doktor.
Hon var rak i sitt budskap, läs gärna hennes blogg.
Nu har jag iaf en hel del bra recept för mitt nya liv.



Sned bild igen, men ngt klickar på lap topen.
Denna snubbe nämns en hel del under utb.
Han var så fet 140 kg och lyckades ej gå ner i vikt.
Han förstod att han skulle dö av sin vikt så han kunde iaf
äta de han ville o dö lycklig tyckte han.

Han började äta fet mat
Och han dog inte!
Han började gå ner i vikt!!!!
Han har nu ätit sig ner till 80 kg
Hallelulja..... jag är nog frälst.
Känner ju själv hur bra jag redan mår av denna kost
Trots långa skoldagar infinner sig inte palt koman på eftermiddan som annars
är så stark och man faller för suget.

Nä nu ska jag måla tå naglarna och......plugga

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar