söndag 28 juni 2009

Ny köksgardin



Pausade lite eller det blev nog ganska mkt fr pluggandet idag.
Sydde om en klänning som jag köpt i storlek 46??????
Så typiskt mig.... fanns ingen annan storlek kvar och hellre än
att bli utan så fick jag sy om... blev faktiskt bra.
En köksgardin i rosa rutigt sandbergs tyg blev det oxå.
Gillar ju att va utan gardiner men man kan ju variera sig..... fast man är en oxe....
Kan ni gissa vilken symbol jag gillar.........


Denna fina handgjorda stol har jag köpt för 500 kr
Tyckte det var ett skitbra pris...ska nu bara målas
Hm... hoppas det inte regnar ngt denna vecka för de står ute
och är obehandlade.



Kvällens middag, gillar denna nya kost då man får äta en massa
goda röror istället för kolhydraterna, ja de får jag ju i mig ändå via grönsakerna
o nötterna, men man blir så skönt mätt och vet ni man fiser mindre...

Nu är det toksent för mig som ska ska upp kl tre.
Liftar med några byggnads jobbare till Stockholm även denna måndag.

Gulligull
fr
Krusidull

3 kommentarer:

  1. Du får sova sött då. Jättefin gardin du har sytt. Ser verkligen smaskigt ut.

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är som kan sy både gardiner och klänning. Kanske kan hålla en kurs för en annan, som fick en symaskin för 3 jular sen och fortfarande inte packat upp den! ;)

    Saknade dig på auktionen igår, det var premiär ute, och man höll på att flyta bort. Fast det var det värt fick mycket fina möbler! :)

    Ha det så bra! Kramar Karin

    SvaraRadera
  3. Hej! Det var bra pris på stolarna! Ja håller med, man går gärna i svala affärer nu när det är varmt ute! kram

    SvaraRadera