lördag 27 juni 2009

The American dream


Igår kom Lisa till mig i Stockholm.
Hon ska åka som aupair (stavas de så?) till
Seattle i augusti.
Följde henne till Amerikas marker här i Sthlm
för visum ansökan

Denna lastbil ville oxå in på området, otrolig genomgång
med bla metalldetektor av bil o förare.
Nästa bil var full med färdigplanterade blomlådor
vet inte hur han bar sig åt med all jord???




Klara regler av vad man skulle ha med sig,
Några fick vända för de inte hade ett färdig frankerat kuvert med sig.

Micael Jackson hade ju avlidit på natten, vilket märktes
utanför med blommor o ljus.


Lisa var inte direkt själv i kön... den var lång.
Tog en timme innan det var hennes tur.
Själv tog jag tåget till Västmanland inte lika hårda inträdes krav.....
Orkar inte pyssla eller fixa ngt härhemma nu, pluggandet själ det mesta av tiden.
Har jag kostat på en förmögenhet på detta tänker jag minsann klara det.
Har dock varit på födelsedags kalas idag med svenk sommar och livskvalite
men det visar jag i morgon.
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar