lördag 17 januari 2009

Tänkte ni skulle få se mig...


Ja här är hon i egen hög person Krusidullan.
Inte alla som har en docka uppsydd efter sig.
Här sitter hon heeela dagarna på kassaapparaten
och språkar o språkar.
Gissa om hon trivs.....


Alltid tyckt att det är svårt med gardin stänger för att de är så fula.
Nu har jag ju mest hissgardiner men det kan se lite tomt ut ovanför.
Nu till jul när jag ville ha en längd i fönstret kom jag på denna idè.
Små hyllor från indiska, en rundstav med lite färg på och vips så blev det
en trevlig gardinstång och fönster smycke.


I morgon bär det av till Stockholm och formex mässan
Ska vara där i två dagar och bara njuta av alla fina saker
Kommer nog köpa in en hel del till butiken o ch samtidigt ha
väldigt trivsamma dagar.

Gulligull
fr
Krusidull

4 kommentarer:

  1. Hej Krusidull, vad fin du är =)

    Läste om att du blir utkastad...Har det löst sig? Har inte ni skrivit kontrakt?

    Oj oj oj vad drygt...Jag lider med dig.

    Håller tummarna och tårna och allt som går att hålla!

    Kram Pirre

    SvaraRadera
  2. Hej!så kul med Formex mässan ,jag vill gjärna följ med hihi..kram Dadda

    SvaraRadera
  3. Hej
    Hur går det för dig med butik Krusidull? Låter inge viadre när jag läser om lokalen.Hade tänkt att besköka dig , men jag vet inte var du håller till.

    Attack Åsa

    SvaraRadera
  4. Så kul att få åka på mässan. Hoppas att du hittar mycket fint. Har du fått tag på någon lokal än?

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera