måndag 5 januari 2009

Så tuuungt nu


Usch idag var det tungt, vill verkligen inte lämna min lokal
trivs så bra där,,
Försöker tänka att det är en mening med allt och att det löser sig.
Men idag känner jag mig uppgiven.
Har fått pippi på ngt man umgås med varje dag....
Bokstäver.... så simpla men så fina de är, både stora och små.
Nya kataloger från mina leverantörer börja strömma in...
Är som en påse godis,,, så mkt fint och vårkänslorna talar om för mig att de
bor någonstans i mig, ska bli kul att shoppa loss på formex mässan i slutet av januari.
Nu ska jag laga lite mat och sen blir det snickeboa.
Gulligull
fr
Krusidull

8 kommentarer:

  1. ,Så fin blogg du har, og mange fine bilder :o)

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert att lösa sig, du gumman. Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Du har verkligen oflyt just nu. Men du ska se att det löser sig. Var det till sista januari bara? Har man inte längre uppsägning?

    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas verkligen det ordnar sig för dig. Det brukar jämt göra det i sådana här lägen.
    Du kommer ut på andra sídan 100 gånger starkare.

    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj vad jobbigt - du som lagt ned så mycket energi...hoppas det löser sig!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  6. Hej! önskar dig allt det bästa i detta nya året,Dadda!

    SvaraRadera
  7. Helt sjukt.Din butik är ju den bästa i stan.Hoppas det löser sig!!Kram//Irina

    SvaraRadera
  8. Måste finnas någon annan mysig lokal någonstans i byn! Vill inte att du ska stänga! /Tina

    SvaraRadera