måndag 1 september 2008

Återuppstånden


Har verkligen legat i ide ett bra tag, min hälsa har inte varit på topp
så jag har sparat min lilla energi till andra saker.
But know i`m back.....
Vaknade ur mitt töcken i helgen.......
På Formex mässan!
Det är ju helt underbart att strosa runt där, ja nästan bättre än.... hm ni vet...
Jag hade kunnat flytta in i många av de fiiina showrooms som fanns där ex House doctor eller hos något av de otroligt bra rummen hos Miljögården.
Sen är det ju så kul att bara titta på folk.. normalt eller?
Såg några blogg kändisar, Kristin Kaspersen mfl, ja man är ju fr landet och lättroad.
Avslutade den dagen sittandes på fridays i kungsträgården smuttandes på lite gott vin och
ännu mer folk för krusidullan att titta på.
En ny tränings termin startar idag och jag har inte gjort ett enda av mina pass ännu
så dags att väcka hjärnan och benen och skaka fram lite bra koreografi.
Har alltid sagt att jag jobbar bra under stress, så nu är det upp till bevis.
Ha en härlig måndag
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar