onsdag 24 september 2008

Dessa älskade att hata tv möbler


Är väl inte ensam om att tycka illa om dessa fula
möbler som finns i var mans hem!!
Tv möbeln!!!
Vi kanske ska slå oss ihop, och designa den ultimata tv möbeln. Vi har ju en hel del ideer om hur saker o ting bör se ut =)
Och att vi är kreativa råder det väl ingen tvekan om.

Jag har tagit bort alla hyllplan på min "älskar att hata möbel".
Boxerlådan hänger i metall tråd bakom teven så att bara sökar
lampan sticker fram(funkar kanon när man har platt tv)
Dvd,n ? Ja den plockas fram vid behov,, eller bor på ungarnas rum
(hm inte riktigt lika viktigt där eller?)
Jodå men de tittar ju mest på film.
Resultatet vad jag fyllde "älskar att hata möbeln" med blev detta istället
och jag är helnöjd, mindre plottrigt än med alla hyllor som var förut.



Matte !
Snälla ser du inte att jag längtar ut !
Fångade Lotus på bild en morgon när han var på span
i fönstret... hm grannhunden Maja löper, kan det ha en bidragande
orsak??
Kolla in mina väldigt enkla och tok billiga elementskydd!
Ja du såg rätt!
Staket!
Endast 59 kr/ del fr Bauhaus + lite färg =)



Avslutar med en bild på Mr Peludo.
Den lugna och .... lite slöa spanjoren i vår familj.

Hasta la vista
Krusidull

7 kommentarer:

  1. Fina bilder och vilken sötnos Mr P är! :)

    TV möbel ja..jag blev så trött på vår så jag bad mannen mura en enligt min "design"..så nu är jag supernöjd =)

    Kraaam
    Mia

    SvaraRadera
  2. Vilka små sötnosar. Kan du inte visa hela tv möbeln hur du gjort? Skulle behöva lite idéer. Gillar bilden i ditt förra inlägg. skulle vilja ha det så.

    kram ullis

    SvaraRadera
  3. Ha ha skön bild på hunden!

    Och jag håller med dig ang TV möbeln, det är en trist med nödvändig sak.

    Ska försöka mig på att måla våran vit (är i ek nu)
    Får visa när det är klart.

    Ha det gott!
    /Johanna

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig blogg du har, nu ska jag kika runt.
    Kram lotta

    SvaraRadera
  5. *fniss* så söt han är! tvmöbel, ja, jag målade om vår gamla i björk, hittade ingen annan som passade! kram

    SvaraRadera
  6. Ja tv möbler är ju alldrig snygga tyvärr men man får väl göra det bästa som du.
    Sötnos till hund du har.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Vilka härliga bilder på lilla vivven......tv möbler, är inte alls roliga och inte innehållet heller......tänk om det fanns teve som man bara kunde trolla fram och bort när man ville......

    Önskar dig en bra helg!
    MiaMaria

    SvaraRadera