söndag 4 maj 2008

Välkommen ner på bryggan





God morgon vänner...

Här tänkte jag sitta en stund i dessa härliga stolar, höra vattnet klucka mot bryggan, solen värma, smuttandes på ett glas vitt Alsace vin.... och bara njuta av stunden just nu.
Finns plats för er alla så välkomna....

Bara ett liiitet problem... äger inte stället, vet inte ens var det ligger förutom i min fantasi, men jag bjuder på känslan och hoppas ni kan känna hur avkopplande det skulle vara.... Livskvalite.





Igår fyllde jag år... är barnsligt förtjust i födelsedagar
måste jag erkänna och som alltid var det trevligt... hade ju visserligen
druckit av ovan nämnda vin dagen innan men klarat mig fr vinskalle dvs enerverande dunk dunk huvudvärk.

Min kära fd svärfar med tanten.. ja de är som mina föräldrar måste jag erkänna, de står mig väldigt nära.
De hade med sig denna bild!!!!
På ett torn! som han håller på att bygga till mig som jag kan ha som förvaring och prydnad i trädgården... blev så otroligt glad att tårarna kom. Livet är underbart.
Ni ska få se det när det kommer på plats.

Ha nu en skön dag i solen...
Gulligull
fr
Krusidull






























1 kommentar:

  1. Men gud så mysigt - sådär vill jag också ha det - bara bryggan blir sjösatt någon gång. Har varit på land i 3 är nu!

    Kram Maud

    SvaraRadera