torsdag 3 april 2008

Återuppstånden


Äntligen har man tagit sig ur sängen utan att man får svett brytningar eller hostanfall.
Hoppas det tyder på att livet börja återvända, tror det för dessa spiror längtar efter spinning, o
det måste ju vara ett friskhetstecken??? eller är det tvärtom???
Kommer ni ihåg damen med duvorna o kundvagnen i ensam hemma filmen?
Ibland känner jag mig som henne.
Ja jag har inga duvor o ingen kundvagn, men fn två hundar o en massa saker/möbler på altanen, framsidan, källaren som jag både köpt hittat tiggt (frågade bara snällt 1 gång) som sen ska göras om.
Jag är bra på att hitta saker men sen händer något... orken liksom tar slut, precis som att det är jakten på fyndet som driver mig. Nåväl kanske för hård mot mig själv där, det blir ju fixat till slut.
Köpte, tiggde lite saker igår som ni ska få se sen.
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar