onsdag 9 april 2008

Patriot skor


Åh vad jag längtar efter att få stoppa i fossingarna i mina träskor Gillar dem extra mycket för att det är kurbits på dem, bejakar mitt ursprung lite.
Min fd man kallade mig ofta för Imelda Marco, ni vet Fillipinskan som hade så otroligt mkt skor.
Kan inte mäta mig med henne, men ibland skulle jag vilja ha olika skor på fötterna för att jag inte kan välja. Ett vanligt fenonmen i krusidulls liv



Dessa står högt på VILL HA listan just nu, alla färger eller???kanske vita eller....
Mina barn gnäller på att jag bakar för lite hm typ aldrig, nu tänker jag tillfälligt ändra på det, så nu blir det hundpromenad till affären för inhandlande av jäst mm.
Ett glatt bullbak ska bli av
Gulligull
fr
Krusidull

4 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Vilka läckra rosa träskor - börjar verkligen fastna för rosa - ser så mycket fint på alla bloggar!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  3. Hej hej!!!
    ja de är såå söta de skorna..de skära dala skorna var ju med mysiga ju!!!

    ~~* W I T H ♥ L O V E *~~
    Millan

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren!! Den gjorde ju så att jag hittade hit! Härlig läsning på din blogg!

    Vilka mysiga tofflor! Min rosa tös hade valt de översta, jag hade tagit de undre..hi hi...

    Ha en bra dag! Kram!

    SvaraRadera