måndag 7 januari 2013

Vänskap


Om man kunde försäkra vänskap skulle jag välja den dyraste o bästa... och ta  alla tilläggs försäkringar som bara existerar
för att skydda min väninna.
Hon är en enastående kvinna.
 Varm godhjärtad kompetent rolig, superbra mamma, snygg,  ja finns inte ord som täcker eller räcker.
Det är en gåva att få ha henne som vän och jag hoppas jag kan vårda och förvalta vänskapen och att jag finns för henne.

Livet ger oss båda prövningar och ibland känns det som vi växeldrar varandra genom olika svårigheter som livet utsätter oss båda för.
Hon lyckas alltid få en att le och se det positiva i alla omöjliga avskyvärda händelser som drabbar oss båda lite då o då
Hon dömer aldrig, bara lite eftertänksamt ger goda råd.

Ja äkta fin vänskap  är en gåva och jag tror att alla böcker som är skrivna i ämnet vänskap är baserade på just henne.

Idag plingade hon på dörren och kom med denna superfina tröja!!!
Hon såklart hade snappat upp att jag nämnt i förbifarten att jag ville ha en sådan.

En vanlig måndag i januari ....

Jag är ödmjuk, lycklig, och andaktsfull för att livet sänt henne i min väg 

KRAM
MISS
M



Hon finns alltid där, fast hon själv har det tufft tar hon sig igenom alla pröv 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar