fredag 11 januari 2013

2.5 timmars cykling

 
Igår var det en en vanlig torsdag i mitt liv, som de flesta torsdagar kör jag ju spinningpass då om inte
sköterskeuniformen är på.. 
Efter mitt pass, brukar Norbergs cykelklubb köra spinning i 90 minuter.
Igår flög fan eller förnuft i mig och jag frågade om jag fick hänga på!!

Var ju redan trött efter mitt eget pass men tänkte 
Äh det borde gå... i med lite bra energi som går direkt ut till musklerna dvs cocosfett 
och upp i sadeln igen
Det visade sig att passet bestod av 90 min intervaller enbart!!!! 

Fick en liten dipp efter halva racet men efter 2 min vilan kom jag igen och körde över mållinjen med ett leende på läpparna
Att jag sen på kvällen var så slut att jag hade önskat att nattpatrullen kom hem o bar mig till sängen är en annan femma.

Nu väntar  helgjobb 
KRAM
MISS 
M


1 kommentar: