fredag 11 februari 2011

Maud & Jag



Hej alla

Då är man hemkommen från vår huvudstad.
Denna gång bjöd den på snö... i massor.
Så mysigt att gå på Stockholm fashionweek
som en dränkt katt.
Har man som jag självlockigt hår så blir man extra fin i skallen av fukt o blöta, Not!!

Ni vet hur det är om man ser en kändis, det känns som om man möter en bekant.
Igår på modemässan hoppade Maud Olofsson med bodygard ur en taxi.
Jag reagerade på direkten och gick fram och sa
- Nämen hej Maud är du också här! och strök henne på armen.
Att inte hennes vakt slog ner mig är ett under.
Eller han kanske trodde vi var bekanta för hon svarade som om hon kände mig.
- Nämen hej!
-Ja inte missar jag modemässan !
Sen pratade vi om företagande och det kändes verkligen som vi kände varandra.
Ullis som var med mig frågade efteeråt.
Vad var det för kund?
Vill gärna ta in ett nytt märke till butiken. och igår blev det klart
att det blir...Cream.
Är så nöjd för de har en fantastisk kollektion.
De mesta kommer in aug och sept då det är hösten man köper in nu.
Hade dock turen att få tag på lite av de som leveras i maj.
Letade ju efter skor och väskor men det var riktigt riktigt dåligt med det.
Tycker inte ens man kan kalla det för sko& väskmässa.
Så den jakten får fortätta, för visst behöver vi fina skor och väskor ;)
Trots att det är en riktig rejäl vinter just nu så kommer ju våren
och sommaren när vi vill lacka tånaglarna och sätta på oss ett par läckra skor.
Nu är det dax för fredagsmys.
Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul, att du vågade! Och dom där kläderna ser underbara ut! Kram från Vivi soltorp

    SvaraRadera
  2. Du är väl för kul du, skulle velat se hennes min ;) Cream har verkligen så mycket snyggt.

    Ha en fortsatt bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera