tisdag 1 februari 2011

Hemma



Hej på er
Har inte hänt så speciellt mycket idag.
Jo förresten köpte ett par nya gympadojjor... ska dansa dansa i dem.
Vita o rosa Puma passar väl en dansande Krusidula ;)

Lite hemma bilder idag.
Brödburkar i vit plåt med svart text är på ingång.



Gillar min text på dörren.
Jag går ju ofta in genom den dörren, när det ska fixas möbler.



Detta är från mellangången mellan hallen o köket
Svårt att göra ngt av det då det är smalt och litet.

I morgon är det äntligen dax för massage hos kroppsterapeuten jag går hos.
Kommer bli smärtsamt då jag har sån jäkla träningsvärk.

Natti
Krusidullan

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Tack snälla för din rara hälsning. En ny trevlig och vacker blogg för mig, kommer gärna åter till dig.
    Önskar dig en bra onsdag, här strålar solen in genom mitt fönster och det är plusgrader, kanske, kanske är det våren som är på gång....
    Kram Raina

    SvaraRadera