söndag 11 april 2010

Skön helg


Vilken härlig helg det har varit.
En underbar lördag på trädgårdsmässan hade vi.
Ville ju hitta en speciell pelargon och den fanns!!
Men knäppa jag tänkte att jag köper den sen så slipper jag släpa!!!
Att man inte lär sig!! tror ni jag fick med den hem?
Nä just det! slut slut slut är jag o blomman likaså.


Fick iaf bekräftat att det är ett torp jag vill ha.
Tänk er ett litet rött torp med lagom odlingsyta
som inte man behöver jobba ihjäl sig med utan kan bara vara...


Vad sägs om en kaffetår här på morgon kvisten.


Grusgångar, rosor pelargoner...


Ja man kan odla i vad man vill.


Bröllopstårta !
Kul att brudparet var två tjejer.

Suddig bild men små oaser här o där som
man bara ville slå sig ner o mysa i.



Några fyrbenta vänner fanns det också.
De hade nog varit på fest kvällen innan för de
var ganska trötta.


Idag har det ju varit underbart väder, och full av energi fr gårdagen
har jag fixat med möbler utomhus, så härligt att ute säsongen
äntligen är på väg.
Hann även med ett cirkel hard pass på gymet.
Duktiga instruktören Jenny fick en att ta i för kung o fosterland.
Kommer bli vääärk i kroppa känner jag redan.
Nu är det strykning o filmtajm.
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar