torsdag 15 april 2010

Inspirerad


Hejsan...
Ja dagarna flyter på och dagarna går väldigt fort.
Halva april har redan gått!!! shit, vill bromsa så man
hinner njuta lite oxå.
Körde ju som vanligt spinning igår och hur har jag någonsin tänkt tanken
på att lägga av??!! jag blir ju så lugn med en härlig energi som räcker länge.
sån tur jag har att det är dax att köra imorgon bitti igen ...
Kl 07.15 kör vi fredagsmys på Arena.



Inspirerad av trädgårdsmässan har jag gjort en liten
trädgårds hörna i butiken ( dock utan de fyrfotade vännerna)
Mycket zink baljor, lådor och hinkar. Fina fuskblommor såsom
bellis, krokus, ranunkler finns i krusidulls rabatter.




En fin vit karmstol med fuskfårpäls i grått
väntar nu på en ny ägare för 1000 riksdaler.
Skön torsdag till er alla
Gulligull
fr
KrusidullInspirerad

2 kommentarer:

  1. men vilka fina saker,man vill bara shoppa shoppa shoppa fniss och dens tolen skulle göra sig väldigt in hemma hos oss =)
    kram erica

    SvaraRadera
  2. Ser att inlägget är gammalt men...oh vad jag vill ha denna stol, finns den möjligtvis kvar
    Hälsningar
    Susanne

    SvaraRadera