onsdag 13 maj 2009

Gud kom på besök



Igår när Johanna kom till butiken frågade hon -vem är i källaren?
Gud! svarade jag.
Ja för så kändes det... har så otroligt mkt jobb att jag ej hinner ens hälften av det jag vill
göra (observera! ej måste)
Så när farfar igår ringde och undrade om jag ville ha hjälp i verkstan så bara sa jag
jaaaaaaa. De kändes verkligen som en skänk fr ovan (hur nu det känns egentligen???)


Plåtburkar med vackra motiv är jag mkt förtjust i. denna lilla
söta kan man ha många små hemligheter i.



Har äntligen bytit ut min gamla sko kartong, full med plåster
o alvedon och en hel del skit i visade det sig, till denna vackra
sjukvårdslåda... den har också fått en mer central plats än
sin föregångare.

Ha en hääärlig dag

Gulligull
fr
Krusidull

1 kommentar:

  1. så gulligt av din farfar att hjälpa dig och fixa. det mesta man vill göra är ju inte måsten.

    Kram Ullis

    SvaraRadera