tisdag 26 maj 2009

En av de sju dvärgarnas flickvän...thats me!!!



Längesen sist vänner....
Men har jobbat över mina resurser den sista tiden och är rejält sliten.
Är så trött så trött.... = trötters flickvän...

För en allergiker som jag.. är en skål jordgubbar mums mums (är nog det även för icke allergiker oxå) då jag inte kan äta nå frukt.
Mobilen är dock inte kvällens höjdpunkt, men säkert min dotters! hon är verkligen mobil fanatiker. Vi krigar en hel del om den lilla manicken, då jag kräver mobil fritt vid matbordet vilket hon har svårt att hålla.


Har ju en väldigt liten butik, så det är inte lätt att skapa
olika "rum i rummet"
Men här har jag hängt upp ett fönster från taket! blev riktigt bra.



Gamla trälådor med text tycker jag är så fin.
Innehållet i denna fick jag tyvärr ej smaka på...



En fin krydd låda med basilika och lavendel doftar gott inne hos mig.

Nu är allt klart med min utbildning... skall plugga lite i sommar.
Jag skall bli kostrådgivare "på riktigt" äntligen!
Skönt att det äntligen blir av och att jag blir licensierad.
Så till hösten kan ni få råd o tips och coachning gällande kostråd.

Men nu väntar snarklådan... hoppas jag är lite piggare i morgon.

Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar