tisdag 11 november 2008

Förälskad del 2


Jag tänkte visa er lite mer från Mormors Hus.
Det är så högt i tak med bjälkar i taket, och kolla in
timmerväggarna, slitet vita.. suck vad fint.
Många härliga varma kaminer som sprakade
hemtrevligt.



Vill ha...


Enkelt och fint


Rep i hörnen där timmer möter plank
och en massa fina saker förstås.



Vill ha oxå...


Vita fina golv




Mycket fin snarklåda


Ja en underbar miljö som verkligen kan fräta hål i plåboken.
Nu ska jag stupa i säng, är totalt slut på energi efter att ha kört
ett väldigt tufft spinning pass ikväll.
I morgon är det en hålla tummarna dag...
Om ni håller riktigt hårt så berättar jag i morgon.
Gulligull
fr
Krusidull







7 kommentarer:

  1. Men så mycket snyggt. Skulle kunna göra av med så mycket pengar där.

    Kram Ullis

    SvaraRadera
  2. Men jösses amalia, så mycket vackert du bjuder på!!
    Underbara bilder( och blogg ;-))

    Tack för go kommentar!

    Kram

    flisan

    SvaraRadera
  3. Så kul att din dröm håller på att gå i uppfyllelse. Så kul att du kna komma igång lagom till julrushen.


    Ha en bra helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera
  4. Ja, visst har hon det vackert!!

    Kul att se hur det blev på övervåningen.
    När vi var där i somras på bloggträffen så hade hon inte öppnat där ännu.

    Du är välkommen till mig vilken dag som helst...ska bli spännande att höra hur det går med ditt projekt ju ;-).
    Kraam
    Melinda

    SvaraRadera
  5. Men det var otroligt vilka vackra bilder ojoj vad mycket vill ha saker där och vilken underbar säng.
    Tack för tipset om man skulle villja putsa upp nåt silver nån gång.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  6. Hej Kompis! jag är mållös! vilken fin sida men å andra sidan förväntade jag mig inget annat. ha. ha. Har nyss kommit i från ditt "livs projekt" och jag kan säga att det är på tiden att vi får se dig sjö sätta din dröm. Det är kloka ord från en trogen vän sedan 17 år. Tycker så mycket om dig.

    SvaraRadera