fredag 31 oktober 2008

Se det snöar , se det snöar ....


Hej igen
Det var ett tag sen, har ju målat om hallen och ibland tar det en himla tid
innan allt är färdig piffat och upp städat.
Men nu är det klart, tänkte visa er lite i morgon.
Detr här fina skrivbordet har jag fått av en god vän, det var på väg till sop tippen
när han kom på att skrot maja kanske ville ha "skiten " (hans benämning)
Egentligen är det fint som det är men flagar ganska mkt färg så det får bli lite
behandling på det.


Denna söta knubbis vann jag på tradera, är löjligt förstjust i
svarvade ben... ja på möbler alltså =)
Lite färg och ett annat tyg så blir det en favorit för lilltårna.


Den goda vännen hade även med sig dessa, de var på väg till
samma öde som skrivbordet...


Ännu en tradera vinst.
Gamla skyltställ fr en hatt affär!
Vad jag ska ha dem till?
Ingen aning , tyckte de bara var så söta.

Ja ni, här snöar det för fullt, då var det dags för vintern igen då.
Likaså bra så vi får börja jul fixa lite.
Gulligull
fr
Krusidull

3 kommentarer:

  1. Hej Krusidullan,
    Tusen tack för din hjälp angående de tovade fåglarna. Vilket jättefint skrivbord du fått och pallen var supersöt - håller med dig, svarvade bordsben är vackert.
    Hoppas att du får en skön helg.
    Kramis/Marita

    SvaraRadera
  2. Åhh vad fint skrivbord å det var på väg till tippen...hu
    Kram Zinkbaljan

    SvaraRadera
  3. Här har det också kommit en massa snö. Jättefint skrivbord, alldeles för fint för tippen. Tur att du fick det. Jag håller tummarna så mycket jag kan.

    Ha en riktigt skön helg!
    Kram Ullis

    SvaraRadera