tisdag 17 juni 2008

Robeeerta Wells thats me!



Ja ni visste väl att jag är Roberts syster Robeeerta :)
På detta piano spelar jag och trallar varje dag, har så gjort sedan jag var liten tös.
Hm... nu växer allt näsan på mig, för det är inte sant bara ett önsketänkande.

Slutade med klinkandet när jag fick kontakt med yttre världen, dvs började högstadiet!
Inte nog med att man fick åka buss till skolan, ett äventyr i sig, man fick börja på en skola med mycket folk och Robeeerta upptäckte.... killar! guys!... framförallt Janne i 9D
Det var mycket som var nytt och spännande, och pianolektionerna kändes väldigt träiga
och inte alls lika intressanta.

Pianot är ett arvegods så det har sin givna plats i mitt hem trots allt.
Nu är det ju svart som natten och både en och tre ggr har jag funderat om det skall målas vitt.
Vad tror ni??
Dessutom spelar min tös ännu så länge för glatta livet, men hon börjar högstadiet till hösten
och ni vet ju vad som kan hända då.



Jag gillar att arrangera saker på brickor.
Tycker det blir så rent och enhetligt när det står tillsammans.
Dessa kannor står på det berömda pianot.

Nu skiner solen och jag ska passa på att hänga ut tvätt.

Ha en trivsam dag
önskar
Robeeerta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar