torsdag 22 december 2011

Svårt o leva utan...

Åh hur trött kan man va denna tid och hur många är ni därute som säger att nästa år
ska jag vara klar.... bla bla.
Tänkte jag skulle blogga om något som inte har med julen o göra, fast de skulle ju kunna vara klappar då de kostar en hel del.
Saker som man bara måste ha!
Har ni såna "kan inte leva utan" prylar?
Min foundation från MAC.... med tillhörande borste, den var tom dyrare än foundationen, fast värd alla 100-lappar.
Sen har vi min ögonbrynskaka med skuren borste. Denna använder jag varje dag, även de
dagar jag inte målar mig för övrigt.
Sen... sen... sist men inte minst.
Min parfym... denna underbara fantastiska oumbärliga hänförande doft.
Jag har faktiskt provat o göra slut och började dejta en annan.. en kvinna faktiskt.
Bestämde mig för att nu är det ett nytt liv nya mål och då är det dags o byta ut parfymen jag levt med i över 10 år.
Men näää.
Sorry Daisy du är god o mjuk o fin men något fattas, vår kemi går inte riktigt ihop.
Jag vänder åter till min trogne o lojala vän Mr Blvgari och inleder ett livslångt äktenskap.
Kramelikram
Mrs Blvgari

2 kommentarer: