onsdag 18 mars 2009

Ska vi byta grejer med varann.....



Visst är den alldeles underbar.. en boet hylla som jag så länge letat efter.
Plötsligt så händer det... den är min!!!
Min jobbarkompis J och jag bytte två gamla lampor ala 40 tal mot denna
och lyckliga blev de tu.
Om någon har de glas delar som fattas och vill sälja så hör av er.
Den söta klockan finns nu i butiken...



Favoritblomman framför alla är ranunkler, kommer ta in dem
både äkta o fusk till butiken.

Detta är mitt köksfönster. Just nu gardinlöst
och med ljuskronan som lyser upp om kvällarna.
Sommartid flyttar den ut i trädgården och hänger så fint
ovanför den vita kaprifolen.
Visst vill vi att våren ska komma nuuuu så vi kan börja pyssla utomhus.

Gulligull
fr
Krusidull

3 kommentarer:

  1. Jaaa vilket kap du gjorde, jag älskar sådana hyllor!!!
    Kraaam min vän

    SvaraRadera
  2. Så fin hylla du hittat. Gillar dem mycket. Så tråkigt med din dotters kompis.


    Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Hej.Jag har några såna burkar,både stora och små,om du är intresserad.

    SvaraRadera